Všechovická návštěva

27.03.2011 23:43

Tak máme za sebou další víkend měla jsem ho prodloužený o volný pátek a tak jsem za tátou do Všechovic jela už ve čtvrtek. Hned jsme razili na vychandu jen sami dva. Po cestě jsme potkali srnky a k mému překvapení když jsem zavolala, North neváhal a hned se otočil a valil za mnou=). Pak po vychandě jsme se jen flákali a v sobotu vyrazlili i s Charliem a mou kámoškou Kristou na pořádnou tůru bylo nádherně a tak jsme to vzali kolem potoka. Northy mě mile překvapil když se nám ho po chvíli podařilo  přemluvit aby tamvlezl stejně jako vodomil Charlie a od té doby tam byl pořád a teď officko oznamuju že vodu zbožňuje =). Psi po třech hodinách lítání ve vodě a po venku padli jako mrtví. Na sobotu jsme si naplánovali vychandu s Katy a jednou její borderkou Sárinkou něco o tomto výletu najdete tady. Prostě to bylo skvělý=). No a přišla na řadu neděle kdy jsem se s Northym o5 vydala sama a něco nafotila odkaz zde. No víkend jsme si teda užili parádně =).